دیوارهای کناف
منوی اصلی
موضوعات مطالب
آمار
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 16
» بازدید دیروز : 281
» هفته گذشته : 559
» ماه گذشته : 435
» سال گذشته : 4466
» کل بازدید : 431824
درباره وبلاگ

خدمات مشاوره و وکالت در اراک و تهران
آرشيو مطالب
لينك دوستان
نظر سنجی
نظر شما درباره ی وبلاگ چیست
طراح قالب
RSS

POWERED BY
rozblog.com

کد وبلاگ

کد تبلیغات متنی رنگی


تبلیغات
کد تبلیغات
بازدید : 108 دسته : <-PostCategory->

یکی از بهترین راه کارها برای فراهم آوردن فضای داخلی مدرن و جذاب ودر عین حال مقرون به صرفه و استاندارد، اجرای دیوار خشک است. دیوارهای خشک که با نام دیوار کاذب نیز شناخته می شوند به دلیل سهولت نصب و جذابیت ظاهری طرفدار بیشتری پیدا کرده و مورد استفاده قرار میگیرند. برند کناف نیز به عنوان تولید کننده برتر و پیشتاز سقف کاذب مشبک ، دیوار خشک و سایر تجهیزات سیستمهای استاندارد محبوب ترین تولید کننده دراین عرصه میباشد ودر این بخش ما میخواهیم به معرفی مزایا،‌معایت و سایر ویژگیهای دیوار کناف بپردازیم. با ما همراه باشید.

اجزای دیوار خشک کناف

دیوارهای کناف ساخته شده از ترکیب  فلز و صفحات روکش دار گچی یا سیمانی و عایقهای صوتی و حرارتی هستند.

میتوان به واسطه وجود همین عایق ها ، دیوار کناف رابه عنوان برترین دیوار خشک درسطح استانداردهای بین المللی دانست. دیوار های خشک کناف به واسطه ی همین متریال، درزگیر کناف ، سایر اتصالات و عایق هابه خوبی ازنفوذ هرگونه صدا و انتقال دما جلوگیری می کنند و عملکرد فوق العاده ای دارند.

دیوار کناف در ایران مجموعه فنی و مهندسی آکس طرح و ساخت به عنوان ، نماینده رسمی کناف در ایران مفتخر است که خدمات بازسازی واحدهای تجاری اداری و مسکونی را با مرغوب ترین متریال اجرا کرده و درخدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با بیش از۳۰ سال سابقه و تجربه درزمینه نوسازی و بازسازی منزل مجری پروژهای ساختمانی بسیاری بوده است.

دیوار کناف


توسط : lawyers تاریخ : پنجشنبه 09 اسفند 1397

عناوين آخرين مطالب ارسالي
صفحات دیگر